Son Yazılar
Son yazılar...
Anasayfa » » lol simge kazanmak

lol simge kazanmak

Hediyesini alan arkadaşımız hayırlı olsun diyoruz emeklerinin karşılığı 1 hafta boyunca yılmadan sıkılmadan 5 dk ayırarak :) hergün şampiyon tanıtımını yapıp profilinde blogadresimizi yayınladığından hediyesini almayı hakkazandı.
Ufak tefek eksikleri oldu yardımcı olduk aydınlattık doğru yanlış tanıtımlar oldu idare ettik nasıl olması gerektiğinin izahatını yaptık olması gerektiği gibi şampiyontanıtımları oldu.

Eksiklerini burdanda yazalım yazar yetkisi alan arkadaşımıza faydası dokunur en azından şampiyon tanıtımı yapan arkadaşımız tanıtımı şu şekilde olmalı

Şampiyon tanıtımı yapan arkadaşım şampiyon tanıtım başlığında şampiyon tanıtımı için (tıklayabilirsiniz)
adlı başlığa gelip orda yorum kısmına tanıtım şampiyonunuzun tanıtımını yapıcaksınız

yaptığı şampiyonun ismini yazıp boşluk (enterla) şampiyonun sikillerinden bahsederken
 pasifi ne işe yaradıgı sonrasında boşluk (enterla) pasifi hakkında oyundaki tecrubeleriniz olur izlediğiniz youtuberlerden duydugunuz gördünüz bilgi yazmak boşluk(enterla) Q yazıp yeteneğin ne işe yaradıgı metni yazıp boşluk (enterla) özetleyin mesela tresh q attıgında rakıbe gelirse rakibe doğru ileri gider minyona tutturursa minyona doğru gider minyonun canı azsa ölebilir duvarlar arkasından canavar kurtlar tavuklar herneyse onlara atıp kaçabilirsiniz vs bakın sadece bir Q dan nekadar özet çıkıyor dahada çıkar ama fazla uzatmadım :)

bütün skillerin tanıtımını yaptınız tanıtım bitti tanıtımı yapan arkadaşım oyuncu nick yazsın ki oyundan bizde ekleyip hediyesini gönderebilelim neyse robinhood2015 ardakaşıma tekrardan hayırlı olsun diyorum baktıkça bizi hatırlasın...

Anonim isminde yorum yapmak isteyenler yorum başına isim yazarlarsa sizlere hitap edebilelim :

1 yorum:

  1. BEN POPPY MAİNİMDE BANA POPPY SİMGESİ VARSA GÖNDERİRMİSİNİZ LÜTFEN LÜTFEN BELKİ GÖNDERİRSİNİZ BEN NİCKİ YAZIYIMDA
    nick:I AM P0PPY

    YanıtlaSil

35 dk. simge kazan

lol simge kazan

Popüler Yayınlar

yorumlar

 
Sponsor Linkleri : bedavalolkod | LoL indirim | Link Ekle
Copyright © 2013. lol simge kazan - All Rights Reserved
Hazırlayan Konuburada Güncel Blog Güncel Blog
Proudly powered by Blogger