Son Yazılar
Son yazılar...
Anasayfa » » şampiyon tanıtımı için

şampiyon tanıtımı için


 
  • 1 haftalık şampiyon tanıtımı onayı verilen arkadaş yorum kısmında şampiyon tanıtımı olan uzun makalesini yayınlayıp biz editleyip bu kısmı dolduracağız
  • Şampiyon tanıtımı yapıcak arkadaş bu başlık altında yorum kısmına yapması gerekiyor
Anonim isminde yorum yapmak isteyenler yorum başına isim yazarlarsa sizlere hitap edebilelim :

16 yorum:

  1. yasuo:Pasif: Avarenin Yolu
    Niyet: Yasuo’nun kritik vuruş ihtimali ikiye katlanır.
    Akıbet: Yasuo hareket ettikçe Akış’ı artar. Ne kadar hızlı hareket ederse, Akış çubuğu o kadar hızlı dolar. Akış dolduğunda, Yasuo rakip şampiyonlardan veya canavarlardan hasar aldıktan sonra kısa süreliğine bir kalkan açar. Q: Çelik Fırtına
    Yasuo kılıcıyla öne atılarak, bir hat üstündeki tüm rakiplere hasar verir. Çelik Fırtına’yı isabet ettirebilirse, kısa bir süreliğine Yaklaşan Kasırga yükü biriktirir. Üç Yaklaşan Kasırga yükü biriktiğinde, Çelik Fırtına düz bir hat üstünde ilerleyen ve isabet ettiği tüm rakipleri Havaya Savuran bir hortum yollar. Yasuo; Çelik Fırtına’yı Atılgan Kılıç açıkken kullanırsa, yetenek hemen etrafındaki tüm rakiplere isabet eder. W: Rüzgar Duvarı
    Pasif: Yasuo’nun Akış’ı daha hızlı yenilenir.
    Aktif: Yasuo, birkaç saniye boyunca yavaş yavaş ilerleyen bir rüzgar duvarı yaratır. Bu duvar, rakibin tüm menzilli atışlarını bloklar. E: Atılgan Kılıç
    Yasuo, bir rakibin içinden geçerek ona hasar verir ve onu kısa süreliğine işaretler. Yasuo; Atılgan Kılıç’ı üst üste birkaç kere kullanırsa, yetenek bir miktar fazladan hasar verir. Bu hasarın bir üst sınırı vardır. Yasuo, Atılgan Kılıç’ı zaten işaretlediği bir rakibin üstünde kullanamaz. R: Son Nefes
    Yasuo, yakınındaki Havaya Savrulmuş bir rakip şampiyonun yanına ışınlanarak onu ve çevresindeki tüm Havaya Savrulmuş rakipleri havada tutar ve onlara hasar verir. Yere indiğinde, rakibinin bonus zırhına karşı çok miktarda, uzun süreli Zırh Delme bonusu alır.

    YanıtlaSil
  2. bombastık

    janna tanıtım

    pasifi:Pupa Yeli

    Janna pasif olarak %8 Hareket Hızı kazanır ve yakındaki takım arkadaşları da Janna'ya doğru hareket ederken bu avantajı edinir.

    Ayrıca Janna'nın normal saldırıları, ilave hareket hızına bağlı olarak fazladan büyü hasarı verir.
    janna yanındayken kaçmak imkansız değildir

    Q:Uğultulu Kasırga
    Janna basınç ve sıcaklığı bölgesel olarak değiştirerek, zamanla büyüyen, küçük bir hortum yaratabilir. Büyüyü tekrar etkinleştirerek hortumu serbest bırakabilir. Hortum serbest kaldığında, yaratıldığı yönde ilerler ve yoluna çıkan rakiplere hasar vererek onları havaya savurur.
    q bastıktan sonra tekrar basarsanız kısa menzıle gider fakat biraz bekleyip bastıktan sonra maksımum menzıle ulaşır

    W:Meltem
    Janna, pasif olarak hareket hızını arttıran ve diğer birimlerin içinden geçmesini sağlayan bir hava elementali çağırır. Bu yeteneği etkinleştirerek bir rakibine hasar verip hedefinin hareket hızını da azaltabilir. Bu yetenek bekleme süresindeyken pasif etkisi de ortadan kalkar.
    rakibi kovalarken yada kaçarken kullanılması daha mantıklı gerekiz yere kullanmamak lazım

    E:Fırtınanın Gözü
    Janna koruyucu bir rüzgâr yaratarak, hasara karşı savunduğu bir dost şampiyonun veya kulenin Saldırı Gücünü de arttırır.
    aynı zamanda yanızdakı arkadasınıza verdıgınızde ad birmiktarda olsa artar hasar yükselir

    R:Muson
    Janna etrafını, rakipleri uzağa savuran büyülü bir fırtınayla kuşatır. Fırtına dindiğinde geriye kalan ferahlatıcı esintiler, yetenek aktif olduğu sürece yakındaki takım arkadaşlarını iyileştirir.

    janna değiyince ilk akla gelen tabikide ultisi q ile kombosu bir harika hertürlü bastın degınızde yada yanınızdaki adc korumak için kullanılır rakibi geri savurur ama siz siz olur orinaya ultisi atmaya yakın siz ulti basmayın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş guncellemesini Akşam yapıcam oyuncu nickinizi yapyasirsaniz tanitiminizin altinda paylaşabilirim bilginiz olsun

      Sil
  3. bombastik

    Draven Tanıtım.

    Pasıf:Draven bir Dönen Balta yakaladığında ya da minyon, canavar veya kule öldürdüğünde izleyenlerin Hayranlığını kazanır. Rakip şampiyon katletmek, Draven'a sahip olduğu Hayranlık miktarına göre ilave altın verir.
    Baltaları kaçırmamaya dikkat edin.

    Q:Dönen Balta
    Draven'ın bir sonraki saldırısı fiziksel hasar verir. Bu balta hedefin üzerinden havaya seker. Draven baltayı havada yakalarsa, otomatik olarak bir başka Dönen Balta hazırlar. Draven aynı anda iki Dönen Balta taşıyabilir.Ne kadar çok baltayı yakalarsanız o kadar hasar verirsiniz..

    W:Adrenalin Seli
    Draven'ın hareket hızı ve saldırı hızı artar. Kazanılan fazladan hareket hızı, zaman geçtikçe azalır. Dönen Balta'yı yakalamak Adrenalin Seli'nin bekleme süresini sıfırlar.Baltaları kaçırmamaya özen gösterin. :)

    E:Geri Dur
    Draven baltalarını fırlatarak hedeflere fiziksel hasar verir ve onları kenara savurur. İsabet alan hedefler yavaşlar.Bu skili kullanarak hedefe yaklaşmak daha kolay olacaktır.

    R:Ölüm Pervanesi
    Draven, isabet ettiği her hedefe fiziksel hasar veren iki devasa balta fırlatır. Ölüm Pervanesi, bir rakip şampiyona isabet ettikten sonra yavaşça yönünü tersine döndürür ve Draven'a döner. Ayrıca Draven bu yeteneği baltalar havadayken kendisine daha çabuk dönmesi için de etkinleştirebilir.
    Draven bu skini kullandıgında baltalarından uzak durmaya çalısın yoksa kaçacak yer bulamazsınız :)

    YanıtlaSil
  4. Hobit
    çift balta sallayan dravenden uzak duracaksın abi

    YanıtlaSil
  5. bombastik tanıtımı8nı yayınladım emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. bombastik

    Ashe Tanıtım.

    Pasif: Ashe'in saldırıları hedefi yavaşlatır ve yavaşlayan hedeflere verilen hasarı arttırır.

    Ashe ile oynuyorsanız kritik vuruşlar yaparak hedefinizi yavaşlatma etkisini kazanmış olursunuz.


    Q:Pürdikkat
    Ashe saldırı yaptıkça Odak biriktirir. Azami Odak yüküne ulaştığında, Ashe Pürdikkat yeteneğini kullanarak bütün Odak yüklerini harcayabilir.

    Bu skini kullanarak biriken yükler hedefine toplu olarak ok yollar.


    W:Yaylım Ateşi
    Ashe, ilerledikçe yayılan ve fazladan hasar veren 9 ok fırlatır. Ayrıca Buz Atışı etkisi uygular.

    Ashe bu skili kullandıktan sonra hedefine yavaşlatma etkisi oluşur.


    E:Şahin Atışı
    Ashe, Şahin Ruhu'nu haritanın herhangi bir yerine keşif görevine gönderebilir.

    Ashe ile bu skili kullandığınızda çalıda pusan hedefinizi görmenizi sağlar.


    R:Büyülü Kristal Ok
    Ashe düz bir hatta buzdan bir ok atar. Ok rakip bir şampiyona çarparsa hasar verir ve şampiyonun sersemlemesine neden olur.

    Ashe ultisinden uzak durunuz. :)


    Tanıtımı yapan: 3mr3ciX17

    YanıtlaSil
  7. bombastik

    Blitzcrank Tanıtım.

    Pasif: Blitzcrank'in can değeri %20'nin altına düşerse, Mana Bariyeri aktif hale gelir. Bu da 10 saniyeliğine manasının %50'sine eşit bir mana kalkanı yaratır.

    Kalkanı ile hasar almaz hale gelir


    Q: Roket El
    Blitzcrank sağ elini ateşler; fırlayan el, yoluna çıkan bir rakibin hasar görmesine ve Blitzcrank'e doğru çekilmesine yol açar.

    Blitzcrank'ın ellerinden kaçının yoksa sizi tuttuğu gibi kendine çeker :)


    W: Gazla
    Blitzcrank kendini aşırı yükleyerek büyük oranda Hareket ve Saldırı Hızı kazanır. Etki sona erdikten sonra, geçici olarak yavaşlar.

    Bu skini kullandığında inanılmaz hızlı oluyor. Bide buna gezici çizmesi aldığında aldığı hızı görmelisin.


    E: Güç Yumruğu
    Blitzcrank yumruğuna güç vererek bir sonraki saldırısının iki kat hasar vermesini ve hedefini havaya savurmasını sağlar.

    Bu skin ile hedefe uyguladığı hasarla yavaşlatarak bikac saniyede olsa oldugu yerde bırakır.


    R: Statik Alan
    Pasif olarak yıldırımların yakındaki bir rakibe hasar vermesini sağlar. Ayrıca, Blitzcrank bu yeteneği etkinleştirerek, yakındaki rakiplere hasar verip, onları 0,5 saniyeliğine susturabilir.

    Blitzcrank ultisini kullandında susturulabilirsiz ve skillerinizi kullanamaz hale gelirsiniz.. :)


    Tanıtım Yapan: 3mr3ciX17

    YanıtlaSil
  8. sylas tanıtım:
    PASİF: PETRİSİT PATLAMASI
    Sylas bir yetenek kullandıktan sonra gerçekleştirdiği ilk normal saldırısıyla birlikte zincirlerini sallayarak yakınındaki rakiplere hasar verir.
    Q: KIRBAÇ ZİNCİR
    Sylas zincirlerini savurarak rakiplerine hasar verir ve onları az miktarda yavaşlatır. Kısa bir gecikmenin ardından zincirlerin birleştiği nokta patlayarak rakiplerin üstündeki yavaşlatmanın etkisini arttırır ve onlara yeniden hasar verir.
    W: KRAL KATİLİ
    Sylas bir hedefe doğru atılarak güçlü bir vuruş yapar. Bu vuruş rakibe hasar verirken kendini iyileştirir. Rakibin canı azsa verilen hasar artar. Sylas'ın canı azsa iyileştirme miktarı artar.
    E: FİRAR / KAÇIR
    Sylas kısa bir mesafe boyunca atılır ve kalkan kazanır.

    Kısa bir süreliğine yeteneği yeniden kullanarak zincirlerini savurabilir ve isabet alan ilk rakibi sersemletir, ona hasar verir ve kendini ona doğru çeker.
    R: GASP
    Sylas, rakibin ultisini kendisi kullanmak üzere gasp eder.

    Ultileri gasp edilen rakipler onları kullanmaya devam edebilir. Sylas, Gasp her kullanılır olduğunda bir rakibin ultisini çalabilir; ancak aynı rakibin ultisini bir süreliğine yeniden gasp edemez.

    YanıtlaSil
  9. bombastik

    Darius Tanıtım.

    Pasif: Darius, rakiplerine stratejik vuruşlar yaparak onların kanamasına neden olur. Rakiplerin üstünde azami Kanama biriktiğinde, Darius Noxus Kudreti kazanır ve verdiği hasar büyük ölçüde artar.

    Her hasar vurduğunda kanama kazanır.


    Q: Biçen Balta
    Darius baltasını geniş bir çember halinde savurur. Baltanın keskin tarafının isabet ettiği rakipler, balta sapının isabet ettiği rakiplere göre daha fazla hasar alır. Darius, baltanın keskin tarafının isabet ettiği rakip şampiyon sayısına bağlı olarak iyileşir.

    Dönen balta sayesinde hasarı artış gösterir


    W: Kemik Kıran
    Darius'un bir sonraki saldırısı rakibin atardamarına isabet eder. Rakip kanadıkça daha yavaş hareket eder.

    Bu skilde yavaşlatma özelliği için kullanılır.


    E: Tut Çek
    Darius baltasını bileyerek verdiği fiziksel hasarın hedefin zırhının belli bir yüzdesini yok saymasını sağlar. Etkinleştirildiğinde, Darius baltasının çengeliyle rakipleri süpürür ve kendine doğru çeker.

    Kendisine yakın olan rakibi üzerine çeker.


    R: Noxus Giyotini
    Darius bir rakip şampiyona doğru zıplar ve gerçek hasar veren ölümcül bir darbe indirir. Bu hasar, hedefte birikmiş Kanama yükü sayısına bağlı olarak artar. Darius, Noxus Giyotini ile öldürücü darbe yaparsa yeteneğin bekleme süresi kısa süreliğine sıfırlanır.

    Darius sizi ultisiyle öldürdüğünde arkadaşlarınıza ondan uzak durmasını söyleyin. :)


    Tanıtım Yapan: 3mr3ciX17

    YanıtlaSil
  10. bombastik

    Heimerdinger Tanıtım.

    Pasif: Takımının kuleleri ve Heimerdinger'in kurduğu taretlerin yakınında hareket hızı kazandırır.

    Kullanılan taretler sizleri koruyacaktır.


    Q: H-28G Evrim Tareti
    Heimerdinger seri ateş etme özelliğine sahip bir top tareti kurar. Taret ayrıca, ikincil olarak engellerin içinden geçebilen bir ışın saldırısı ile donatılmıştır.

    Bu skil kullanıldığında 3 tane taret oluşturur onuda hatırlatalım.


    W: Hextech Mikro Roketler
    Heimerdinger, imlece doğru giden uzun menzilli füzeler ateşler.

    Birden fazla roketleri hedefe yollar.


    E: CH-2 Elektron Bombası
    Heimerdinger'in belli bir bölgeye attığı bomba, rakip birimlere hasar verir ve doğrudan vurduğu birimleri sersemletirken, çevresindeki birimleri de yavaşlatır.

    Bu skil kullanılırken hedefin etrafinda başka düşman varsa oda hasar görür ve sersemler.


    R: GELİŞTİR
    Heimerdinger'in bir sonraki temel yeteneğinin bedelsiz olmasını ve ilave etkiler kazanmasını sağlar. İptal etmek için tekrar kullan.

    Heimerdinger'in ultisi sizleri büyük bir topun ağzına getirecektir ve hasarı bi o kadar büyük olacaktır.


    Tanıtım Yapan: 3mr3ciX17

    YanıtlaSil
  11. Yasuo:Pasif: Avarenin Yolu
    Niyet: Yasuo’nun kritik vuruş ihtimali ikiye katlanır.
    Akıbet: Yasuo hareket ettikçe Akış’ı artar. Ne kadar hızlı hareket ederse, Akış çubuğu o kadar hızlı dolar.
    Akış dolduğunda, Yasuo rakip şampiyonlardan veya canavarlardan hasar aldıktan sonra kısa süreliğine bir kalkan açar.


    Q: Çelik Fırtına

    Yasuo kılıcıyla öne atılarak, bir hat üstündeki tüm rakiplere hasar verir. Çelik Fırtına’yı isabet ettirebilirse, kısa bir süreliğine Yaklaşan Kasırga yükü biriktirir. Üç Yaklaşan Kasırga yükü biriktiğinde, Çelik Fırtına düz bir hat üstünde ilerleyen ve isabet ettiği tüm rakipleri Havaya Savuran bir hortum yollar. Yasuo; Çelik Fırtına’yı Atılgan Kılıç açıkken kullanırsa, yetenek hemen etrafındaki tüm rakiplere isabet eder.

    W: Rüzgar Duvarı

    Pasif: Yasuo’nun Akış’ı daha hızlı yenilenir.
    Aktif: Yasuo, birkaç saniye boyunca yavaş yavaş ilerleyen bir rüzgar duvarı yaratır. Bu duvar, rakibin tüm menzilli atışlarını bloklar.

    E: Atılgan Kılıç

    Yasuo, bir rakibin içinden geçerek ona hasar verir ve onu kısa süreliğine işaretler. Yasuo; Atılgan Kılıç’ı üst üste birkaç kere kullanırsa, yetenek bir miktar fazladan hasar verir. Bu hasarın bir üst sınırı vardır. Yasuo, Atılgan Kılıç’ı zaten işaretlediği bir rakibin üstünde kullanamaz.
    R: Son Nefes
    Yasuo, yakınındaki Havaya Savrulmuş bir rakip şampiyonun yanına ışınlanarak onu ve çevresindeki tüm Havaya Savrulmuş rakipleri havada tutar ve onlara hasar verir. Yere indiğinde, rakibinin bonus zırhına karşı çok miktarda, uzun süreli Zırh Delme bonusu alır.

    Şampiyon tanıtımı yapan:robinhood2015

    YanıtlaSil

35 dk. simge kazan

lol simge kazan

Popüler Yayınlar

yorumlar

 
Sponsor Linkleri : bedavalolkod | LoL indirim | Link Ekle
Copyright © 2013. lol simge kazan - All Rights Reserved
Hazırlayan Konuburada Güncel Blog Güncel Blog
Proudly powered by Blogger