1 haftalık şampiyon tanıtımı onayı verilen arkadaş yorum kısmında şampiyon tanıtımı olan uzun makalesini yayınlayıp biz editleyip bu kısmı dolduracağız
Şampiyon tanıtımı yapıcak arkadaş bu başlık altında yorum kısmına yapması gerekiyor
Anonim isminde yorum yapmak isteyenler yorum başına isim yazarlarsa sizlere hitap edebilelim :
yasuo:Pasif: Avarenin Yolu Niyet: Yasuo’nun kritik vuruş ihtimali ikiye katlanır. Akıbet: Yasuo hareket ettikçe Akış’ı artar. Ne kadar hızlı hareket ederse, Akış çubuğu o kadar hızlı dolar. Akış dolduğunda, Yasuo rakip şampiyonlardan veya canavarlardan hasar aldıktan sonra kısa süreliğine bir kalkan açar. Q: Çelik Fırtına Yasuo kılıcıyla öne atılarak, bir hat üstündeki tüm rakiplere hasar verir. Çelik Fırtına’yı isabet ettirebilirse, kısa bir süreliğine Yaklaşan Kasırga yükü biriktirir. Üç Yaklaşan Kasırga yükü biriktiğinde, Çelik Fırtına düz bir hat üstünde ilerleyen ve isabet ettiği tüm rakipleri Havaya Savuran bir hortum yollar. Yasuo; Çelik Fırtına’yı Atılgan Kılıç açıkken kullanırsa, yetenek hemen etrafındaki tüm rakiplere isabet eder. W: Rüzgar Duvarı Pasif: Yasuo’nun Akış’ı daha hızlı yenilenir. Aktif: Yasuo, birkaç saniye boyunca yavaş yavaş ilerleyen bir rüzgar duvarı yaratır. Bu duvar, rakibin tüm menzilli atışlarını bloklar. E: Atılgan Kılıç Yasuo, bir rakibin içinden geçerek ona hasar verir ve onu kısa süreliğine işaretler. Yasuo; Atılgan Kılıç’ı üst üste birkaç kere kullanırsa, yetenek bir miktar fazladan hasar verir. Bu hasarın bir üst sınırı vardır. Yasuo, Atılgan Kılıç’ı zaten işaretlediği bir rakibin üstünde kullanamaz. R: Son Nefes Yasuo, yakınındaki Havaya Savrulmuş bir rakip şampiyonun yanına ışınlanarak onu ve çevresindeki tüm Havaya Savrulmuş rakipleri havada tutar ve onlara hasar verir. Yere indiğinde, rakibinin bonus zırhına karşı çok miktarda, uzun süreli Zırh Delme bonusu alır.
Janna pasif olarak %8 Hareket Hızı kazanır ve yakındaki takım arkadaşları da Janna'ya doğru hareket ederken bu avantajı edinir.
Ayrıca Janna'nın normal saldırıları, ilave hareket hızına bağlı olarak fazladan büyü hasarı verir. janna yanındayken kaçmak imkansız değildir
Q:Uğultulu Kasırga Janna basınç ve sıcaklığı bölgesel olarak değiştirerek, zamanla büyüyen, küçük bir hortum yaratabilir. Büyüyü tekrar etkinleştirerek hortumu serbest bırakabilir. Hortum serbest kaldığında, yaratıldığı yönde ilerler ve yoluna çıkan rakiplere hasar vererek onları havaya savurur. q bastıktan sonra tekrar basarsanız kısa menzıle gider fakat biraz bekleyip bastıktan sonra maksımum menzıle ulaşır
W:Meltem Janna, pasif olarak hareket hızını arttıran ve diğer birimlerin içinden geçmesini sağlayan bir hava elementali çağırır. Bu yeteneği etkinleştirerek bir rakibine hasar verip hedefinin hareket hızını da azaltabilir. Bu yetenek bekleme süresindeyken pasif etkisi de ortadan kalkar. rakibi kovalarken yada kaçarken kullanılması daha mantıklı gerekiz yere kullanmamak lazım
E:Fırtınanın Gözü Janna koruyucu bir rüzgâr yaratarak, hasara karşı savunduğu bir dost şampiyonun veya kulenin Saldırı Gücünü de arttırır. aynı zamanda yanızdakı arkadasınıza verdıgınızde ad birmiktarda olsa artar hasar yükselir
R:Muson Janna etrafını, rakipleri uzağa savuran büyülü bir fırtınayla kuşatır. Fırtına dindiğinde geriye kalan ferahlatıcı esintiler, yetenek aktif olduğu sürece yakındaki takım arkadaşlarını iyileştirir.
janna değiyince ilk akla gelen tabikide ultisi q ile kombosu bir harika hertürlü bastın degınızde yada yanınızdaki adc korumak için kullanılır rakibi geri savurur ama siz siz olur orinaya ultisi atmaya yakın siz ulti basmayın :D
Pasıf:Draven bir Dönen Balta yakaladığında ya da minyon, canavar veya kule öldürdüğünde izleyenlerin Hayranlığını kazanır. Rakip şampiyon katletmek, Draven'a sahip olduğu Hayranlık miktarına göre ilave altın verir. Baltaları kaçırmamaya dikkat edin.
Q:Dönen Balta Draven'ın bir sonraki saldırısı fiziksel hasar verir. Bu balta hedefin üzerinden havaya seker. Draven baltayı havada yakalarsa, otomatik olarak bir başka Dönen Balta hazırlar. Draven aynı anda iki Dönen Balta taşıyabilir.Ne kadar çok baltayı yakalarsanız o kadar hasar verirsiniz..
W:Adrenalin Seli Draven'ın hareket hızı ve saldırı hızı artar. Kazanılan fazladan hareket hızı, zaman geçtikçe azalır. Dönen Balta'yı yakalamak Adrenalin Seli'nin bekleme süresini sıfırlar.Baltaları kaçırmamaya özen gösterin. :)
E:Geri Dur Draven baltalarını fırlatarak hedeflere fiziksel hasar verir ve onları kenara savurur. İsabet alan hedefler yavaşlar.Bu skili kullanarak hedefe yaklaşmak daha kolay olacaktır.
R:Ölüm Pervanesi Draven, isabet ettiği her hedefe fiziksel hasar veren iki devasa balta fırlatır. Ölüm Pervanesi, bir rakip şampiyona isabet ettikten sonra yavaşça yönünü tersine döndürür ve Draven'a döner. Ayrıca Draven bu yeteneği baltalar havadayken kendisine daha çabuk dönmesi için de etkinleştirebilir. Draven bu skini kullandıgında baltalarından uzak durmaya çalısın yoksa kaçacak yer bulamazsınız :)
Pasif: Blitzcrank'in can değeri %20'nin altına düşerse, Mana Bariyeri aktif hale gelir. Bu da 10 saniyeliğine manasının %50'sine eşit bir mana kalkanı yaratır.
Kalkanı ile hasar almaz hale gelir
Q: Roket El Blitzcrank sağ elini ateşler; fırlayan el, yoluna çıkan bir rakibin hasar görmesine ve Blitzcrank'e doğru çekilmesine yol açar.
Blitzcrank'ın ellerinden kaçının yoksa sizi tuttuğu gibi kendine çeker :)
W: Gazla Blitzcrank kendini aşırı yükleyerek büyük oranda Hareket ve Saldırı Hızı kazanır. Etki sona erdikten sonra, geçici olarak yavaşlar.
Bu skini kullandığında inanılmaz hızlı oluyor. Bide buna gezici çizmesi aldığında aldığı hızı görmelisin.
E: Güç Yumruğu Blitzcrank yumruğuna güç vererek bir sonraki saldırısının iki kat hasar vermesini ve hedefini havaya savurmasını sağlar.
Bu skin ile hedefe uyguladığı hasarla yavaşlatarak bikac saniyede olsa oldugu yerde bırakır.
R: Statik Alan Pasif olarak yıldırımların yakındaki bir rakibe hasar vermesini sağlar. Ayrıca, Blitzcrank bu yeteneği etkinleştirerek, yakındaki rakiplere hasar verip, onları 0,5 saniyeliğine susturabilir.
Blitzcrank ultisini kullandında susturulabilirsiz ve skillerinizi kullanamaz hale gelirsiniz.. :)
sylas tanıtım: PASİF: PETRİSİT PATLAMASI Sylas bir yetenek kullandıktan sonra gerçekleştirdiği ilk normal saldırısıyla birlikte zincirlerini sallayarak yakınındaki rakiplere hasar verir. Q: KIRBAÇ ZİNCİR Sylas zincirlerini savurarak rakiplerine hasar verir ve onları az miktarda yavaşlatır. Kısa bir gecikmenin ardından zincirlerin birleştiği nokta patlayarak rakiplerin üstündeki yavaşlatmanın etkisini arttırır ve onlara yeniden hasar verir. W: KRAL KATİLİ Sylas bir hedefe doğru atılarak güçlü bir vuruş yapar. Bu vuruş rakibe hasar verirken kendini iyileştirir. Rakibin canı azsa verilen hasar artar. Sylas'ın canı azsa iyileştirme miktarı artar. E: FİRAR / KAÇIR Sylas kısa bir mesafe boyunca atılır ve kalkan kazanır.
Kısa bir süreliğine yeteneği yeniden kullanarak zincirlerini savurabilir ve isabet alan ilk rakibi sersemletir, ona hasar verir ve kendini ona doğru çeker. R: GASP Sylas, rakibin ultisini kendisi kullanmak üzere gasp eder.
Ultileri gasp edilen rakipler onları kullanmaya devam edebilir. Sylas, Gasp her kullanılır olduğunda bir rakibin ultisini çalabilir; ancak aynı rakibin ultisini bir süreliğine yeniden gasp edemez.
Pasif: Darius, rakiplerine stratejik vuruşlar yaparak onların kanamasına neden olur. Rakiplerin üstünde azami Kanama biriktiğinde, Darius Noxus Kudreti kazanır ve verdiği hasar büyük ölçüde artar.
Her hasar vurduğunda kanama kazanır.
Q: Biçen Balta Darius baltasını geniş bir çember halinde savurur. Baltanın keskin tarafının isabet ettiği rakipler, balta sapının isabet ettiği rakiplere göre daha fazla hasar alır. Darius, baltanın keskin tarafının isabet ettiği rakip şampiyon sayısına bağlı olarak iyileşir.
Dönen balta sayesinde hasarı artış gösterir
W: Kemik Kıran Darius'un bir sonraki saldırısı rakibin atardamarına isabet eder. Rakip kanadıkça daha yavaş hareket eder.
Bu skilde yavaşlatma özelliği için kullanılır.
E: Tut Çek Darius baltasını bileyerek verdiği fiziksel hasarın hedefin zırhının belli bir yüzdesini yok saymasını sağlar. Etkinleştirildiğinde, Darius baltasının çengeliyle rakipleri süpürür ve kendine doğru çeker.
Kendisine yakın olan rakibi üzerine çeker.
R: Noxus Giyotini Darius bir rakip şampiyona doğru zıplar ve gerçek hasar veren ölümcül bir darbe indirir. Bu hasar, hedefte birikmiş Kanama yükü sayısına bağlı olarak artar. Darius, Noxus Giyotini ile öldürücü darbe yaparsa yeteneğin bekleme süresi kısa süreliğine sıfırlanır.
Darius sizi ultisiyle öldürdüğünde arkadaşlarınıza ondan uzak durmasını söyleyin. :)
Pasif: Takımının kuleleri ve Heimerdinger'in kurduğu taretlerin yakınında hareket hızı kazandırır.
Kullanılan taretler sizleri koruyacaktır.
Q: H-28G Evrim Tareti Heimerdinger seri ateş etme özelliğine sahip bir top tareti kurar. Taret ayrıca, ikincil olarak engellerin içinden geçebilen bir ışın saldırısı ile donatılmıştır.
Bu skil kullanıldığında 3 tane taret oluşturur onuda hatırlatalım.
W: Hextech Mikro Roketler Heimerdinger, imlece doğru giden uzun menzilli füzeler ateşler.
Birden fazla roketleri hedefe yollar.
E: CH-2 Elektron Bombası Heimerdinger'in belli bir bölgeye attığı bomba, rakip birimlere hasar verir ve doğrudan vurduğu birimleri sersemletirken, çevresindeki birimleri de yavaşlatır.
Bu skil kullanılırken hedefin etrafinda başka düşman varsa oda hasar görür ve sersemler.
R: GELİŞTİR Heimerdinger'in bir sonraki temel yeteneğinin bedelsiz olmasını ve ilave etkiler kazanmasını sağlar. İptal etmek için tekrar kullan.
Heimerdinger'in ultisi sizleri büyük bir topun ağzına getirecektir ve hasarı bi o kadar büyük olacaktır.
Yasuo:Pasif: Avarenin Yolu Niyet: Yasuo’nun kritik vuruş ihtimali ikiye katlanır. Akıbet: Yasuo hareket ettikçe Akış’ı artar. Ne kadar hızlı hareket ederse, Akış çubuğu o kadar hızlı dolar. Akış dolduğunda, Yasuo rakip şampiyonlardan veya canavarlardan hasar aldıktan sonra kısa süreliğine bir kalkan açar.
Q: Çelik Fırtına
Yasuo kılıcıyla öne atılarak, bir hat üstündeki tüm rakiplere hasar verir. Çelik Fırtına’yı isabet ettirebilirse, kısa bir süreliğine Yaklaşan Kasırga yükü biriktirir. Üç Yaklaşan Kasırga yükü biriktiğinde, Çelik Fırtına düz bir hat üstünde ilerleyen ve isabet ettiği tüm rakipleri Havaya Savuran bir hortum yollar. Yasuo; Çelik Fırtına’yı Atılgan Kılıç açıkken kullanırsa, yetenek hemen etrafındaki tüm rakiplere isabet eder.
W: Rüzgar Duvarı
Pasif: Yasuo’nun Akış’ı daha hızlı yenilenir. Aktif: Yasuo, birkaç saniye boyunca yavaş yavaş ilerleyen bir rüzgar duvarı yaratır. Bu duvar, rakibin tüm menzilli atışlarını bloklar.
E: Atılgan Kılıç
Yasuo, bir rakibin içinden geçerek ona hasar verir ve onu kısa süreliğine işaretler. Yasuo; Atılgan Kılıç’ı üst üste birkaç kere kullanırsa, yetenek bir miktar fazladan hasar verir. Bu hasarın bir üst sınırı vardır. Yasuo, Atılgan Kılıç’ı zaten işaretlediği bir rakibin üstünde kullanamaz. R: Son Nefes Yasuo, yakınındaki Havaya Savrulmuş bir rakip şampiyonun yanına ışınlanarak onu ve çevresindeki tüm Havaya Savrulmuş rakipleri havada tutar ve onlara hasar verir. Yere indiğinde, rakibinin bonus zırhına karşı çok miktarda, uzun süreli Zırh Delme bonusu alır.
yasuo:Pasif: Avarenin Yolu
YanıtlaSilNiyet: Yasuo’nun kritik vuruş ihtimali ikiye katlanır.
Akıbet: Yasuo hareket ettikçe Akış’ı artar. Ne kadar hızlı hareket ederse, Akış çubuğu o kadar hızlı dolar. Akış dolduğunda, Yasuo rakip şampiyonlardan veya canavarlardan hasar aldıktan sonra kısa süreliğine bir kalkan açar. Q: Çelik Fırtına
Yasuo kılıcıyla öne atılarak, bir hat üstündeki tüm rakiplere hasar verir. Çelik Fırtına’yı isabet ettirebilirse, kısa bir süreliğine Yaklaşan Kasırga yükü biriktirir. Üç Yaklaşan Kasırga yükü biriktiğinde, Çelik Fırtına düz bir hat üstünde ilerleyen ve isabet ettiği tüm rakipleri Havaya Savuran bir hortum yollar. Yasuo; Çelik Fırtına’yı Atılgan Kılıç açıkken kullanırsa, yetenek hemen etrafındaki tüm rakiplere isabet eder. W: Rüzgar Duvarı
Pasif: Yasuo’nun Akış’ı daha hızlı yenilenir.
Aktif: Yasuo, birkaç saniye boyunca yavaş yavaş ilerleyen bir rüzgar duvarı yaratır. Bu duvar, rakibin tüm menzilli atışlarını bloklar. E: Atılgan Kılıç
Yasuo, bir rakibin içinden geçerek ona hasar verir ve onu kısa süreliğine işaretler. Yasuo; Atılgan Kılıç’ı üst üste birkaç kere kullanırsa, yetenek bir miktar fazladan hasar verir. Bu hasarın bir üst sınırı vardır. Yasuo, Atılgan Kılıç’ı zaten işaretlediği bir rakibin üstünde kullanamaz. R: Son Nefes
Yasuo, yakınındaki Havaya Savrulmuş bir rakip şampiyonun yanına ışınlanarak onu ve çevresindeki tüm Havaya Savrulmuş rakipleri havada tutar ve onlara hasar verir. Yere indiğinde, rakibinin bonus zırhına karşı çok miktarda, uzun süreli Zırh Delme bonusu alır.
bombastık
YanıtlaSiljanna tanıtım
pasifi:Pupa Yeli
Janna pasif olarak %8 Hareket Hızı kazanır ve yakındaki takım arkadaşları da Janna'ya doğru hareket ederken bu avantajı edinir.
Ayrıca Janna'nın normal saldırıları, ilave hareket hızına bağlı olarak fazladan büyü hasarı verir.
janna yanındayken kaçmak imkansız değildir
Q:Uğultulu Kasırga
Janna basınç ve sıcaklığı bölgesel olarak değiştirerek, zamanla büyüyen, küçük bir hortum yaratabilir. Büyüyü tekrar etkinleştirerek hortumu serbest bırakabilir. Hortum serbest kaldığında, yaratıldığı yönde ilerler ve yoluna çıkan rakiplere hasar vererek onları havaya savurur.
q bastıktan sonra tekrar basarsanız kısa menzıle gider fakat biraz bekleyip bastıktan sonra maksımum menzıle ulaşır
W:Meltem
Janna, pasif olarak hareket hızını arttıran ve diğer birimlerin içinden geçmesini sağlayan bir hava elementali çağırır. Bu yeteneği etkinleştirerek bir rakibine hasar verip hedefinin hareket hızını da azaltabilir. Bu yetenek bekleme süresindeyken pasif etkisi de ortadan kalkar.
rakibi kovalarken yada kaçarken kullanılması daha mantıklı gerekiz yere kullanmamak lazım
E:Fırtınanın Gözü
Janna koruyucu bir rüzgâr yaratarak, hasara karşı savunduğu bir dost şampiyonun veya kulenin Saldırı Gücünü de arttırır.
aynı zamanda yanızdakı arkadasınıza verdıgınızde ad birmiktarda olsa artar hasar yükselir
R:Muson
Janna etrafını, rakipleri uzağa savuran büyülü bir fırtınayla kuşatır. Fırtına dindiğinde geriye kalan ferahlatıcı esintiler, yetenek aktif olduğu sürece yakındaki takım arkadaşlarını iyileştirir.
janna değiyince ilk akla gelen tabikide ultisi q ile kombosu bir harika hertürlü bastın degınızde yada yanınızdaki adc korumak için kullanılır rakibi geri savurur ama siz siz olur orinaya ultisi atmaya yakın siz ulti basmayın :D
Emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş guncellemesini Akşam yapıcam oyuncu nickinizi yapyasirsaniz tanitiminizin altinda paylaşabilirim bilginiz olsun
Silbombastik
YanıtlaSilDraven Tanıtım.
Pasıf:Draven bir Dönen Balta yakaladığında ya da minyon, canavar veya kule öldürdüğünde izleyenlerin Hayranlığını kazanır. Rakip şampiyon katletmek, Draven'a sahip olduğu Hayranlık miktarına göre ilave altın verir.
Baltaları kaçırmamaya dikkat edin.
Q:Dönen Balta
Draven'ın bir sonraki saldırısı fiziksel hasar verir. Bu balta hedefin üzerinden havaya seker. Draven baltayı havada yakalarsa, otomatik olarak bir başka Dönen Balta hazırlar. Draven aynı anda iki Dönen Balta taşıyabilir.Ne kadar çok baltayı yakalarsanız o kadar hasar verirsiniz..
W:Adrenalin Seli
Draven'ın hareket hızı ve saldırı hızı artar. Kazanılan fazladan hareket hızı, zaman geçtikçe azalır. Dönen Balta'yı yakalamak Adrenalin Seli'nin bekleme süresini sıfırlar.Baltaları kaçırmamaya özen gösterin. :)
E:Geri Dur
Draven baltalarını fırlatarak hedeflere fiziksel hasar verir ve onları kenara savurur. İsabet alan hedefler yavaşlar.Bu skili kullanarak hedefe yaklaşmak daha kolay olacaktır.
R:Ölüm Pervanesi
Draven, isabet ettiği her hedefe fiziksel hasar veren iki devasa balta fırlatır. Ölüm Pervanesi, bir rakip şampiyona isabet ettikten sonra yavaşça yönünü tersine döndürür ve Draven'a döner. Ayrıca Draven bu yeteneği baltalar havadayken kendisine daha çabuk dönmesi için de etkinleştirebilir.
Draven bu skini kullandıgında baltalarından uzak durmaya çalısın yoksa kaçacak yer bulamazsınız :)
Emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş
SilHobit
YanıtlaSilçift balta sallayan dravenden uzak duracaksın abi
bombastik tanıtımı8nı yayınladım emeğine sağlık
YanıtlaSilbombastik
YanıtlaSilAshe Tanıtım.
Pasif: Ashe'in saldırıları hedefi yavaşlatır ve yavaşlayan hedeflere verilen hasarı arttırır.
Ashe ile oynuyorsanız kritik vuruşlar yaparak hedefinizi yavaşlatma etkisini kazanmış olursunuz.
Q:Pürdikkat
Ashe saldırı yaptıkça Odak biriktirir. Azami Odak yüküne ulaştığında, Ashe Pürdikkat yeteneğini kullanarak bütün Odak yüklerini harcayabilir.
Bu skini kullanarak biriken yükler hedefine toplu olarak ok yollar.
W:Yaylım Ateşi
Ashe, ilerledikçe yayılan ve fazladan hasar veren 9 ok fırlatır. Ayrıca Buz Atışı etkisi uygular.
Ashe bu skili kullandıktan sonra hedefine yavaşlatma etkisi oluşur.
E:Şahin Atışı
Ashe, Şahin Ruhu'nu haritanın herhangi bir yerine keşif görevine gönderebilir.
Ashe ile bu skili kullandığınızda çalıda pusan hedefinizi görmenizi sağlar.
R:Büyülü Kristal Ok
Ashe düz bir hatta buzdan bir ok atar. Ok rakip bir şampiyona çarparsa hasar verir ve şampiyonun sersemlemesine neden olur.
Ashe ultisinden uzak durunuz. :)
Tanıtımı yapan: 3mr3ciX17
Emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş
Silbombastik
YanıtlaSilBlitzcrank Tanıtım.
Pasif: Blitzcrank'in can değeri %20'nin altına düşerse, Mana Bariyeri aktif hale gelir. Bu da 10 saniyeliğine manasının %50'sine eşit bir mana kalkanı yaratır.
Kalkanı ile hasar almaz hale gelir
Q: Roket El
Blitzcrank sağ elini ateşler; fırlayan el, yoluna çıkan bir rakibin hasar görmesine ve Blitzcrank'e doğru çekilmesine yol açar.
Blitzcrank'ın ellerinden kaçının yoksa sizi tuttuğu gibi kendine çeker :)
W: Gazla
Blitzcrank kendini aşırı yükleyerek büyük oranda Hareket ve Saldırı Hızı kazanır. Etki sona erdikten sonra, geçici olarak yavaşlar.
Bu skini kullandığında inanılmaz hızlı oluyor. Bide buna gezici çizmesi aldığında aldığı hızı görmelisin.
E: Güç Yumruğu
Blitzcrank yumruğuna güç vererek bir sonraki saldırısının iki kat hasar vermesini ve hedefini havaya savurmasını sağlar.
Bu skin ile hedefe uyguladığı hasarla yavaşlatarak bikac saniyede olsa oldugu yerde bırakır.
R: Statik Alan
Pasif olarak yıldırımların yakındaki bir rakibe hasar vermesini sağlar. Ayrıca, Blitzcrank bu yeteneği etkinleştirerek, yakındaki rakiplere hasar verip, onları 0,5 saniyeliğine susturabilir.
Blitzcrank ultisini kullandında susturulabilirsiz ve skillerinizi kullanamaz hale gelirsiniz.. :)
Tanıtım Yapan: 3mr3ciX17
Emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş
Silsylas tanıtım:
YanıtlaSilPASİF: PETRİSİT PATLAMASI
Sylas bir yetenek kullandıktan sonra gerçekleştirdiği ilk normal saldırısıyla birlikte zincirlerini sallayarak yakınındaki rakiplere hasar verir.
Q: KIRBAÇ ZİNCİR
Sylas zincirlerini savurarak rakiplerine hasar verir ve onları az miktarda yavaşlatır. Kısa bir gecikmenin ardından zincirlerin birleştiği nokta patlayarak rakiplerin üstündeki yavaşlatmanın etkisini arttırır ve onlara yeniden hasar verir.
W: KRAL KATİLİ
Sylas bir hedefe doğru atılarak güçlü bir vuruş yapar. Bu vuruş rakibe hasar verirken kendini iyileştirir. Rakibin canı azsa verilen hasar artar. Sylas'ın canı azsa iyileştirme miktarı artar.
E: FİRAR / KAÇIR
Sylas kısa bir mesafe boyunca atılır ve kalkan kazanır.
Kısa bir süreliğine yeteneği yeniden kullanarak zincirlerini savurabilir ve isabet alan ilk rakibi sersemletir, ona hasar verir ve kendini ona doğru çeker.
R: GASP
Sylas, rakibin ultisini kendisi kullanmak üzere gasp eder.
Ultileri gasp edilen rakipler onları kullanmaya devam edebilir. Sylas, Gasp her kullanılır olduğunda bir rakibin ultisini çalabilir; ancak aynı rakibin ultisini bir süreliğine yeniden gasp edemez.
Emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş
Silbombastik
YanıtlaSilDarius Tanıtım.
Pasif: Darius, rakiplerine stratejik vuruşlar yaparak onların kanamasına neden olur. Rakiplerin üstünde azami Kanama biriktiğinde, Darius Noxus Kudreti kazanır ve verdiği hasar büyük ölçüde artar.
Her hasar vurduğunda kanama kazanır.
Q: Biçen Balta
Darius baltasını geniş bir çember halinde savurur. Baltanın keskin tarafının isabet ettiği rakipler, balta sapının isabet ettiği rakiplere göre daha fazla hasar alır. Darius, baltanın keskin tarafının isabet ettiği rakip şampiyon sayısına bağlı olarak iyileşir.
Dönen balta sayesinde hasarı artış gösterir
W: Kemik Kıran
Darius'un bir sonraki saldırısı rakibin atardamarına isabet eder. Rakip kanadıkça daha yavaş hareket eder.
Bu skilde yavaşlatma özelliği için kullanılır.
E: Tut Çek
Darius baltasını bileyerek verdiği fiziksel hasarın hedefin zırhının belli bir yüzdesini yok saymasını sağlar. Etkinleştirildiğinde, Darius baltasının çengeliyle rakipleri süpürür ve kendine doğru çeker.
Kendisine yakın olan rakibi üzerine çeker.
R: Noxus Giyotini
Darius bir rakip şampiyona doğru zıplar ve gerçek hasar veren ölümcül bir darbe indirir. Bu hasar, hedefte birikmiş Kanama yükü sayısına bağlı olarak artar. Darius, Noxus Giyotini ile öldürücü darbe yaparsa yeteneğin bekleme süresi kısa süreliğine sıfırlanır.
Darius sizi ultisiyle öldürdüğünde arkadaşlarınıza ondan uzak durmasını söyleyin. :)
Tanıtım Yapan: 3mr3ciX17
bombastik
YanıtlaSilHeimerdinger Tanıtım.
Pasif: Takımının kuleleri ve Heimerdinger'in kurduğu taretlerin yakınında hareket hızı kazandırır.
Kullanılan taretler sizleri koruyacaktır.
Q: H-28G Evrim Tareti
Heimerdinger seri ateş etme özelliğine sahip bir top tareti kurar. Taret ayrıca, ikincil olarak engellerin içinden geçebilen bir ışın saldırısı ile donatılmıştır.
Bu skil kullanıldığında 3 tane taret oluşturur onuda hatırlatalım.
W: Hextech Mikro Roketler
Heimerdinger, imlece doğru giden uzun menzilli füzeler ateşler.
Birden fazla roketleri hedefe yollar.
E: CH-2 Elektron Bombası
Heimerdinger'in belli bir bölgeye attığı bomba, rakip birimlere hasar verir ve doğrudan vurduğu birimleri sersemletirken, çevresindeki birimleri de yavaşlatır.
Bu skil kullanılırken hedefin etrafinda başka düşman varsa oda hasar görür ve sersemler.
R: GELİŞTİR
Heimerdinger'in bir sonraki temel yeteneğinin bedelsiz olmasını ve ilave etkiler kazanmasını sağlar. İptal etmek için tekrar kullan.
Heimerdinger'in ultisi sizleri büyük bir topun ağzına getirecektir ve hasarı bi o kadar büyük olacaktır.
Tanıtım Yapan: 3mr3ciX17
Yasuo:Pasif: Avarenin Yolu
YanıtlaSilNiyet: Yasuo’nun kritik vuruş ihtimali ikiye katlanır.
Akıbet: Yasuo hareket ettikçe Akış’ı artar. Ne kadar hızlı hareket ederse, Akış çubuğu o kadar hızlı dolar.
Akış dolduğunda, Yasuo rakip şampiyonlardan veya canavarlardan hasar aldıktan sonra kısa süreliğine bir kalkan açar.
Q: Çelik Fırtına
Yasuo kılıcıyla öne atılarak, bir hat üstündeki tüm rakiplere hasar verir. Çelik Fırtına’yı isabet ettirebilirse, kısa bir süreliğine Yaklaşan Kasırga yükü biriktirir. Üç Yaklaşan Kasırga yükü biriktiğinde, Çelik Fırtına düz bir hat üstünde ilerleyen ve isabet ettiği tüm rakipleri Havaya Savuran bir hortum yollar. Yasuo; Çelik Fırtına’yı Atılgan Kılıç açıkken kullanırsa, yetenek hemen etrafındaki tüm rakiplere isabet eder.
W: Rüzgar Duvarı
Pasif: Yasuo’nun Akış’ı daha hızlı yenilenir.
Aktif: Yasuo, birkaç saniye boyunca yavaş yavaş ilerleyen bir rüzgar duvarı yaratır. Bu duvar, rakibin tüm menzilli atışlarını bloklar.
E: Atılgan Kılıç
Yasuo, bir rakibin içinden geçerek ona hasar verir ve onu kısa süreliğine işaretler. Yasuo; Atılgan Kılıç’ı üst üste birkaç kere kullanırsa, yetenek bir miktar fazladan hasar verir. Bu hasarın bir üst sınırı vardır. Yasuo, Atılgan Kılıç’ı zaten işaretlediği bir rakibin üstünde kullanamaz.
R: Son Nefes
Yasuo, yakınındaki Havaya Savrulmuş bir rakip şampiyonun yanına ışınlanarak onu ve çevresindeki tüm Havaya Savrulmuş rakipleri havada tutar ve onlara hasar verir. Yere indiğinde, rakibinin bonus zırhına karşı çok miktarda, uzun süreli Zırh Delme bonusu alır.
Şampiyon tanıtımı yapan:robinhood2015